Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKotylak, Sławomir
dc.date.accessioned2016-06-28T21:57:15Z
dc.date.available2016-06-28T21:57:15Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9869
dc.description.abstractObecnie zarówno w Polsce, jak i na świecie prowadzona jest szeroko zakrojona dyskusja nad znaczeniem przemysłu kreatywnego i jego oddziaływaniem na rozwój regionów i prowadzonej przez nie polityki. W dobie postępującej globalizacji i unifikacji elementów istotnych z punktu widzenia odrębności kulturowej szczególnego znaczenia nabiera wpływ poszczególnych składowych z sektora kreatywnego na obszar różnorodny kulturowo, społecznie i gospodarczo. Jak wynika z przeprowadzonej analizy, sektor kreatywny powinien stanowić zasadniczy komponent polityki regionalnej opartej na innowacyjności „jakościowych” aspektów produktów i procesów będących motorem napędowym w realizowanych strategiach rozwoju regionów. Zatem polityka regionów powinna przede wszystkim opierać swoje założenia strategiczne na potencjale kreatywnym w ujęciu środowiskowym, społecznym i kulturowym, możliwym do wykorzystania na danym obszarze (regionie).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherUniwersytet Szczecińskipl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectpolityka regionówpl_PL
dc.subjectprzemysł kreatywnypl_PL
dc.subjectsektor kreatywnypl_PL
dc.titleZnaczenie sektorów kreatywnych w polityce regionupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Zielonogórskipl_PL
dc.description.epersonSławomir Kotylak


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.