Show simple item record

dc.contributor.authorKotylak, Sławomir
dc.date.accessioned2016-06-28T21:57:15Z
dc.date.available2016-06-28T21:57:15Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9869
dc.description.abstractObecnie zarówno w Polsce, jak i na świecie prowadzona jest szeroko zakrojona dyskusja nad znaczeniem przemysłu kreatywnego i jego oddziaływaniem na rozwój regionów i prowadzonej przez nie polityki. W dobie postępującej globalizacji i unifikacji elementów istotnych z punktu widzenia odrębności kulturowej szczególnego znaczenia nabiera wpływ poszczególnych składowych z sektora kreatywnego na obszar różnorodny kulturowo, społecznie i gospodarczo. Jak wynika z przeprowadzonej analizy, sektor kreatywny powinien stanowić zasadniczy komponent polityki regionalnej opartej na innowacyjności „jakościowych” aspektów produktów i procesów będących motorem napędowym w realizowanych strategiach rozwoju regionów. Zatem polityka regionów powinna przede wszystkim opierać swoje założenia strategiczne na potencjale kreatywnym w ujęciu środowiskowym, społecznym i kulturowym, możliwym do wykorzystania na danym obszarze (regionie).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherUniwersytet Szczecińskipl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectpolityka regionówpl_PL
dc.subjectprzemysł kreatywnypl_PL
dc.subjectsektor kreatywnypl_PL
dc.titleZnaczenie sektorów kreatywnych w polityce regionupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Zielonogórskipl_PL
dc.description.epersonSławomir Kotylak


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.