Show simple item record

dc.contributor.authorGorzelany - Dziadkowiec, Magdalena
dc.date.accessioned2016-07-04T16:12:43Z
dc.date.available2016-07-04T16:12:43Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1897-7480
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9924
dc.description.abstractW artykule została poruszona problematyka dotycząca uczenia się organizacji. Jako ważny obszar wskazano uczenie się na błędach. Rozważania rozpoczęto od wskazania istoty strategii rozwoju w małym przedsiębiorstwie. Następnie omówiony został model uczenia się, wskazano jakie znaczenie dla rozwoju organizacji mają zarówno sukcesy jak i porażki. Omówiony został wpływ uczenia się na błędach na kompetencje menedżerskie. W ostatniej części opracowania dokonano analizy empirycznej uczenia się na niepowodzeniach w małym przedsiębiorstwie. Analiza ta pozwoliła sformułować wytyczne co do formułowania strategii rozwoju w analizowanym przedsiębiorstwie.pl_PL
dc.publisherPTE w Łodzipl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectmodel uczenia siępl_PL
dc.subjectuczenie się na błędachpl_PL
dc.subjectstrategia rozwojupl_PL
dc.titleNauka na błędach i wyciąganie wniosków z porażek w strategii rozwoju małego przedsiębiorstwapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUEK w Krakowiepl_PL
dc.description.epersonMagdalena Gorzelany-Dziadkowiec
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska