Show simple item record

dc.contributor.authorKrupa, Bożena
dc.date.accessioned2016-07-05T17:37:23Z
dc.date.available2016-07-05T17:37:23Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-83-87641-71-9
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9936
dc.description.abstractPierwsza część artykułu przybliża pojęcie socjoterapii i jej zastosowania w warunkach szkoły jako pomocy psychopedagogicznej dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Przybliżone zostały istotne elementy procesu socjoterapeutycznego oraz model zajęć socjoterapeutycznych. Część druga jest prezentacją autorskiego programu zajęć socjoterapeutycznych skierowanych do uczniów gimnazjum przejawiających zaburzenia zachowania.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyzszej Szkoły Humanistyczno-Przyrodniczej w Sandomierzu Studium Generale Sandomiriensepl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectzagrożenie niedostosowaniem społecznympl_PL
dc.subjectspecjalne potrzeby edukacyjnepl_PL
dc.subjectpomoc psychologiczno-pedagogicznapl_PL
dc.subjectsocjoterapiapl_PL
dc.titleSocjoterapia jako forma pomocy psychopedagogicznejpl_PL
dc.title.alternativeZeszyty Naukowe WSHP Studium Generale Sandomiriense PEDAGOGIKA NR 2pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Humanistyczno-Przyrodnicza w Sandomierzupl_PL
dc.description.epersonBożena Krupa


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.