Show simple item record

dc.contributor.authorGorzelany - Dziadkowiec, Magdalena
dc.date.accessioned2016-07-05T21:31:19Z
dc.date.available2016-07-05T21:31:19Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.isbn978-83-255-1726-7
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9959
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectmetody rozwoju zewnętrznegopl_PL
dc.subjectalianse strategicznepl_PL
dc.subjectsojuszepl_PL
dc.subjectfuzjepl_PL
dc.titleFuzje i sojusze - wybrane zewnętrzne metody rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie sektora motoryzacyjnegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationUEK w Krakowiepl_PL
dc.description.epersonMagdalena Gorzelany-Dziadkowiec
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska