Descholaryzacja edukacji medialnej w Polsce? Diagnoza, problemy i perspektywa rozwoju

Abstract
Referat dotyczący współczesnych problemów edukacji medialnej. Po nieudanych próbach utworzenia odrębnego przedmiotu szkolnego oraz w świetle najnowszych dokumentów Unii Europejskiej i UNESCO staje się ona na nowo bardziej ruchem społecznym niż elementem programu kształcenia formalnego. Czy jest to jednak problem edukacji medialnej czy też szkoły, która jest niegotowa na przyjęcie edukacji medialnej jako jednej z kluczowych dziedzin nauczania i wychowania?
Description
Keywords
Citation
P. Drzewiecki, Descholaryzacja edukacji medialnej w Polsce? Diagnoza, problemy i perspektywa rozwoju, 22. Ogólnopolskie Sympozjum Naukowe „Człowiek – Media – Edukacja”, Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN, Kraków 28-29.09.2012, http://www.up.krakow.pl/ktime/symp2012/referaty_2012_10/drzewieck.pdf