Ekologia jako podstawa innowacyjnego produktu hotelarskiego

Abstract
Celem artykułu jest przedstawienie rozwiązań ekologicznych stosowanych przez branżę hotelarską w kontekście kreowania przez nią innowacyjnych produktów hotelarskich oraz asymetrii informacji jako przeszkody implementacji rozwiązań ekologicznych w hotelarstwie. Opracowanie zostało podzielone na cztery części. Pierwsze dwie mają charakter teoretyczny, w których przedstawiono podstawowe zagadnienia dotyczące produktu hotelarskiego oraz funkcje innowacji ekologicznych w hotelarstwie. Część trzecia ma charakter empiryczny i przedstawia analizę poruszonych zagadnień teoretycznych w ujęciu praktycznym. Część czwarta natomiast ma charakter analityczny i dotyczy asymetrii informacji jako przeszkody implementacji rozwiązań ekologicznych w hotelarstwie.
Description
Keywords
Citation
Pawlicz, A., Sidorkiewicz M., (2013) Ekologia jako podstawa innowacyjnego produktu hotelarskiego, w: Innowacyjne rozwiązania we współczesnym hotelarstwie, red. P. Dominiki, s. 195-207
Belongs to collection