Zastosowanie zasad społecznej odpowiedzialności uczelni jako metoda kształtowania wizerunku

Abstract
W warunkach konkurencji na rynku edukacyjnym niezmiernie istotne w zarządzaniu uczelnią niepubliczną jest zaplanowanie skutecznej strategii marketingowej. Budowanie wizerunku uczelni jako organizacji społecznie odpowiedzialnej powinno być nieodłącznym elementem tej strategii. Nie tylko naukowo-dydaktyczna działalność szkoły wyższej, ale także całość zaplanowanych działań marketingowych winny się opierać na surowych zasadach etycznych, gdyż wszystkie aspekty jej funkcjonowania składają się na jej reputację jako organizacji odpowiedzialnej społecznie.
Description
Keywords
Citation
M. Geryk, Zastosowanie zasad społecznej odpowiedzialności uczelni jako metoda kształtowania wizerunku, [w:] Strategia zarządzania uczelnią niepubliczną w kontekście społecznej odpowiedzialności, red. M. Geryk, Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania w Gdańsku i Wyższej Szkoły Infrastruktury i Zarządzania w Warszawie, Gdańsk-Warszawa 2009, s. 19-37.