Improwizacja wokalna do aranżacji jazzowych jako forma twórczości w szkołach muzycznych

Abstract
Autor niniejszej publikacji, świadomy jest niedostatku fachowej literatury dotyczącej improwizacji wokalnej do aranżacji jazzowych wykorzystywanej w szkołach muzycznych, stawia sobie za cel: przekazanie podstawowej wiedzy nauczycielom muzyki, dotyczącej wykorzystania improwizacji wokalnej do aranżacji jazzowych w pracy twórczej zarówno ucznia jak i nauczyciela. Dodatkowo przeprowadzone badania wskazują na nowatorski kierunek pracy nauczycieli muzyki, którzy pragną rozwijać nowe umiejętności i zdolności uczniów. Tematyka poniższego artykułu łączy w całość dziedziny specjalistyczne w tym: śpiew, aranżację muzyczną, improwizację oraz szeroko pojęte tworzenie muzyki, których dogłębna znajomość przez dydaktyków niewątpliwie poszerza ich wszechstronność i warsztat pracy, nie pozostając bez wpływu na wysoką jakość jej rezultatów.
Description
Keywords
Citation
Belongs to collection