Przeglądaj według autora "Furaiji, Fatimah"
-
Badanie preferencji zakupowych kobiet i mężczyzn metodą zbiorów przybliżonych
Wąsikowska, Barbara; Furaiji, Fatimah (Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2012)W artykule przedstawiono niestandardowy sposób badania preferencji zakupowych kobiet i mężczyzn. Główny nacisk został położony na prezentację metody, która została użyta w przeprowadzonym badaniu. Teorię zbiorów przybliżonych ... -
Examining Male and Female Purchase Preferences by Means of Rough Set Method
Wąsikowska, Barbara; Furaiji, Fatimah (Polish information Processing Society, 2012) -
Study On The Influcence Of Advertising Attractiveness On The Purchase Decisions Of Women And Men
Łatuszyńska, Małgorzata; Wawrzyniak, Agata; Wąsikowska, Barbara; Furaiji, Fatimah (Foundation of International Studies, 2013)This article attempts to document diff erences in purchase decisions of men and women. Earlier research has found that they, due to their diff erent upbringing and socialization along with various other social, biological ... -
Symulacja wieloagentowa w badaniu zachowania konsumentów
Łatuszyńska, Małgorzata; Wawrzyniak, Agata; Furaiji, Fatimah (Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2012)Celem rozważań jest wskazanie możliwości i korzyści użycia symulacji wieloagentowej do badania zachowania konsumentów poprzez przybliżenie jej istoty, omówienie głównych kierunków zastosowań oraz wskazanie komplementarności ...