Przeglądaj według tematu "telewizja"
Wyświetlanie pozycji 1-20 z 29
-
Blok : zapiski z badań terenowych nad publicznością telewizyjną
(Wydawnictwo SWPS, 2003) -
Bohater w reklamie telewizyjnej - raport badawczy
(Wyższa Szkoła Promocji, 2012)Główny przedmiot badawczy projektu badawczego stanowiła reklama telewizyjna analizowana pod kątem pojawiających się w niej bohaterów reklamowych. Projekt badawczy pt.„Bohater w reklamie telewizyjnej” wychodzi z założenia ... -
Greenpoint, dziewiętnasta trzydzieści
(Wydawnictwo SWPS, 2006) -
Ich Troje i moja społeczna teoria obciachu : wstęp do Ich-Troje-znawstwa.
(Wydawnictwo SWPS, 2003) -
"Klan" i okolice. Magia telewizji w działaniu
(Wydawnictwo SWPS, 2003) -
Kwestie społeczne w polskich serialach obyczajowych – prezentacje i odbiór
(Wydawnictwo Akademickie Żak, 2013) -
Media
(Wydawnictwo KUL, Wydawnictwo Gaudium, 2005)Książeczka z serii Uzależnienia: fakty i mity. Odnosi się do problematyki niewłaściwego używania współczesnych środków masowego przekazu. Omawia czynniki ryzyka i czynniki ochraniające w kontekście zagrożenia uzależnieniem ... -
Media, wersja beta. Film i telewizja w czasach gier komputerowych i internetu
(Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2013) -
Motywy kulturowe w reklamie telewizyjnej-raport badawczy
(Wyższa Szkoła Promocji, 2013)Projekt badawczy powstał w związku z zauważalną tendencją do wykorzystywania różnego rodzaju motywów kulturowych w reklamie telewizyjnej. Podmiotem badania są spoty telewizyjne, analizowane pod kątem zastosowania w przekazie ... -
Nurt lifestylowy w telewizji: refleksja socjologiczna
(Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2013)Television is a highly intriguing topic for discussion. This rapidly growing medium won the hearts of viewers in its very beginnings. What’s more, models promoted on television rapidly spread in societies, and became widely ... -
Od Tele-Echa do Polskiego Zoo. Ewolucja Programu TVP
(Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2008, 2008)Analiza ewolucji programu polskiej telewizji, od początku jej powstania (1952), aż po okres transformacji i przekształcenia jej w spółkę Skarbu Państwa (1992/93). Monografia ukazuje cechy charakterystyczne oraz tendencje ... -
Opinie widzów Telewizji Miejskiej Stalowa Wola na temat oferty programowej stacji
(Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Wydział Zamiejscowy Nauk o Społeczeństwie w Stalowej Woli, 2010-10)W artykule podjęto problematykę dotyczącą opinii widzów Telewizji Miejskiej Stalowa Wola. Uzyskano odpowiedzi na pytania: jak oceniają oni rolę tego medium, co sądzą o ofercie programowej stacji oraz jakie zmiany widzieliby ... -
Postać w kulturze wizualnej Tom 3: Teatr, film i telewizja
(Katedra Filologii Angielskiej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, 2019) -
Postać w kulturze wizualnej. Tom 5: Postacie, światy, fikcje
(Katedra Filologii Angielskiej UWM, 2019-12-17)„Postać w kulturze wizualnej” to nazwa projektu naukowego, w którego ramach przyglądamy się rozmaitym sposobom funkcjonowania postaci w szeroko rozumianej kulturze wizualnej. Przedmiotem analiz w tomach niniejszej serii ... -
Rodzinne opowieści z morałem: polskie telewizyjne seriale paradokumentalne
(Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa, 2013)Seriale paradokumentalne to specyficzny rodzaj telewizyjnych produkcji – są to realizowane niskim kosztem udające dokumenty seriale, w których najczęściej grają statyści– amatorzy, wcielający się w role rzekomo prawdziwych ... -
Seriale w kontekście kulturowym. Społeczeństwo i obyczaje
(Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, 2014) -
Siła perswazyjna motywów kulturowych w reklamie telewizyjnej
(WSP, 2016)Artykuł prezentuje rozważania dotyczące zastosowania motywów kulturowych w reklamie telewizyjnej. Inspiracją do napisania artykułu był projekt badawczy, który został zrealizowany w Wyższej Szkole Promocji w latach 2012-2013. ... -
Sztuka (życia) kulinarna. Rozważania o przestrzeni domowej w kontekście telewizyjnych programów o gotowaniu
(Instytut Nauk o Kulturze i Studiów Interdyscyplinarnych, Uniwersytet Śląski, 2013)The popularity of cooking shows lead us to considerations about the main values in our life. Taking the overconsumption into considerations, I try to prove how its mechanism has changed the way we think about traditional ...