Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWalesiak, Marek
dc.date.accessioned2013-03-10T11:53:04Z
dc.date.available2013-03-10T11:53:04Z
dc.date.issued1995
dc.identifier.issn1234-7655
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1054
dc.description.abstractThe paper presents the discussion on the influence of the different factors on the choice of the methods in the statistical analysis of marketing data. The most important factors are: a) the goaI of marketing research, b) the number or variabIes, c) the answer to the question whether the dependent variable can be distinguished, d) measurement scales of variables, e) the number or observations in a sample, f) the funds available to conduct the marketing research.en
dc.language.isoenen
dc.publisherStatistics in Transition, June 1995, Vol. 2, No. 2, pp. 251-254.en
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmeasurement scalesen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectstatistical data analysisen
dc.titleThe analysis of factors influencing the choice of the methods in the statistical analysis of marketing dataen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiuen
dc.description.epersonMarek Walesiak


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.