Show simple item record

dc.contributor.authorŁuczak, Jacek
dc.date.accessioned2017-02-05T15:51:05Z
dc.date.available2017-02-05T15:51:05Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/11432
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji -PIB Radompl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectbranża motoryzacyjnapl_PL
dc.subjectsatysfakcja klientapl_PL
dc.subjectsystem zarządzania jakościąpl_PL
dc.subjectzarządzanie jakościąpl_PL
dc.titleSystem zarządzania jakością kształtowany przez klienta (na przykładzie branży motoryzacyjnej)pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniupl_PL
dc.description.epersonJacek Łuczak


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.