Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŁosiewicz, Małgorzata
dc.date.accessioned2017-07-13T22:42:27Z
dc.date.available2017-07-13T22:42:27Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationŁosiewicz, M. (2009). Rola obrazu w komunikacji społecznej. W: A. Obrębska (red.), Komunikacja wizualna w przestrzeni społecznej (s. 205-212). Łódź: Primum Verbum. ISBN 978-83-62157-03-7.pl
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/12605
dc.language.isopl
dc.publisherPrimum Verbumpl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectkomunikacja społecznapl
dc.subjectobraz w komunikacji społecznejpl
dc.titleRola obrazu w komunikacji społecznejpl
dc.typebookPartpl
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdańskipl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.