Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorOderkiewicz, Ewa
dc.date.accessioned2017-11-27T08:19:20Z
dc.date.available2017-11-27T08:19:20Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-83-7790-153-3
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/13354
dc.description.abstractNiniejsza praca opisuje zjawisko dyssatysfakcji pozakupowej. Jest ono przedstawione w szerszym kontekście – całego procesu decyzyjnego, a nie tylko reakcji niezadowolonych klientów. W pracy wskazano powiązania dyssatysfakcji z sytuacją zakupu, ryzykiem, dysonansem i oczekiwaniami konsumenta. Scharakteryzowano rodzaje zachowań w odpowiedzi na niezadowolenie. Przedstawiono czynniki warunkujące działania klientów. Teoretyczne omówienie uzupełniono o badania własne zależności pomiędzy konsumenckimi reakcjami, a zmiennymi specyficznymi.pl
dc.language.isopl
dc.publisherTexter Sp. z o.o.pl
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectdyssatysfakcja pozakupowapl
dc.subjectreakcje klientówpl
dc.subjectreklamacjepl
dc.subjectnegatywna opiniapl
dc.subjectzachowania konsumenckiepl
dc.titleReakcje konsumentów na stan dyssatysfakcji pozakupowej w świetle badań własnychpl
dc.typemasterThesispl
dc.contributor.organizationAkademia Leona Koźmińskiegopl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska