Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDominiak, Piotr
dc.contributor.authorLeja, Krzysztof
dc.date.accessioned2018-01-29T12:17:10Z
dc.date.available2018-01-29T12:17:10Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.citationDominiak P., Leja K. (2001), Modele jakości usług a zarządzanie szkołą wyższą, Nauka i szkolnictwo wyższe 2/18, s. 91-102pl
dc.identifier.issn1231-02-98
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/14331
dc.description.abstractPotrzeba zarządzania jakością w szkołach wyższych jest rezultatem gwałtownego wzrostu ilościowego instytucji akademickich, niewystarczającego finansowania szkolnictwa wyższego, trendów demograficznych oraz rosnącej konkurencji na rynku usług edukacyjnych. Do oceny jakości usług świadczonych przez uczelnie Autorzy proponują wykorzystanie dobrze znanego w biznesie modelu jakości usług Servqual. Wskazują zarówno korzyści, jak i trudności wynikające ze stosowania tego modelu do oceny szkoły wyższej. Generalną konkluzją jest stwierdzenie, że model ten może być przydatnym narzędziem w zarządzaniu uczelnią.pl
dc.language.isopl
dc.publisherCentrum Badań Polityki Naukowej i Szkolnictwa Wyższego Uniwersytetu Warszawskiegopl
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectusługi edukacyjnepl
dc.subjectjakość usługpl
dc.subjectSERVQUALpl
dc.titleModele jakości usług a zarządzanie szkołą wyższąpl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationWydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiejpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska