Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2013-04-29T08:52:59Z
dc.date.available2013-04-29T08:52:59Z
dc.date.issued2012-12
dc.identifier.citationA. Kozłowska, Rozdział 6. Techniki perswazyjne oddziałujące na postawy konsumpcyjne, w: A. Kozłowska (red.) Strategie komunikacji reklamowej z konsumentem, WSP, Warszawa 2012pl
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1605
dc.description.abstractW artykule autorka podejmuje kwestię podziału technik perswazyjnych według jasno wyodrębnionych kryteriów podziału, koncentrując się na tych, które mają za zadanie wpływ na postawy konsumpcyjne powstałe w oparciu o poznanie i emocje. Artykuł nie podejmuje zagadnień związanych z oddziaływaniem na postawy oparte na zachowaniu.pl
dc.description.abstractWarto zauważyć, że wśród technik oddziaływania reklamowego należy wyróżnić takie, które mają charakter perswazyjny i te, którego tego charakteru zdecydowanie nie posiadają. Na przykład można wskazać na takie sposoby oddziaływania, które służą jedynie zwiększeniu atrakcyjności przekazu reklamowego. Oznacza to tyle, że celem konkretnej techniki jest zwrócenie uwagi na komunikat reklamowy i zainteresowanie jego treścią (zaangażowanie), a nie oddziaływanie perswazyjne. Tego rodzaju sposoby oddziaływania miałyby głównie za zadanie zwiększanie możliwości i skuteczności oddziaływania perswazyjnego, ale jak to zostało wspomniane, same nie mają perswazyjnego charakteru.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWyższa Szkoła Promocjipl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectreklamapl
dc.subjecttechniki perswazyjnepl
dc.subjectkonsumentpl
dc.subjectmarkapl
dc.titleTechniki perswazyjne oddziałujące na postawy konsumpcyjnepl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowapl
dc.description.epersonAnna Kozłowska


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.