Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGrzegorczyk, Adam
dc.contributor.authorKościańczuk, Adam
dc.date.accessioned2013-05-01T21:11:24Z
dc.date.available2013-05-01T21:11:24Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationA. Grzegorczyk, A. Kościańczuk, Rozdział 2. Komunikowanie w sytuacjach kryzysowych, w: Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych niepewności, (Red.) K. Kubiak, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1636
dc.description.abstractArtykuł opisuje zagadnienie komunikowania się organizacji w warunkach sytuacji kryzysowych. Autorzy przybliżają okoliczności wystąpienia sytuacji kryzysowej w organizacji i wskazują na jej niebezpieczeństwa oraz opisują cechy kryzysu. W tekście przedstawiono procedurę tworzenia i stosowania planu komunikacji w sytuacji kryzysu oraz znaczenie fazy likwidacji skutków kryzysu.pl_PL
dc.publisherWyższa Szkoła Promocji
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectkryzyspl_PL
dc.subjectsytuacja kryzysowapl
dc.subjectkomunikacja w kryzysiepl
dc.titleRozdział 2. Komunikowanie w sytuacjach kryzysowych
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Promocji
dc.description.epersonAgnieszka Wiśniewska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska