Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKlimczuk, Andrzej
dc.date.accessioned2012-04-13T10:01:44Z
dc.date.available2012-04-13T10:01:44Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationA. Klimczuk, Rozrywkowe skrzywienie - kiedy dokuczliwość społeczna gier komputerowych przekroczy dopuszczalny poziom?, „Homo communicativus” 2008, 2(4), s. 103-111.pl
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/164
dc.descriptionComputer games (video games) are becoming increasingly popular way to relax, or even to maintain social relationships with other people. However, they are not just only entertainment. Treated as a mass media become a source of income, knowledge and social problems, which may distort the reality presented in them. It may also become the basis for manipulation and propaganda, to serve the struggle for cultural dominance, and indicate social problems.en
dc.description.abstractGry komputerowe (wideo) stają się coraz bardziej popularnym sposobem na relaks, a nawet na podtrzymanie stosunków społecznych z innymi ludźmi. Nie służą one jednak już tylko rozrywce. Potraktowane jako środek masowego przekazu stają się źródłem dochodów, wiedzy i problemów społecznych, co może wypaczać przedstawioną w nich rzeczywistość. Może także stać się podstawą do manipulacji oraz propagandy; służyć walce o dominację kulturową oraz wskazywać na wymagające rozwiązania kwestie społecznie.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherPolskie Towarzystwo Badania Gier i Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniupl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectgry komputerowepl
dc.subjecttreści dla dorosłych w grach komputerowychpl
dc.subjectproblemy społecznepl
dc.subjectstereotypypl
dc.subjectgry poważnepl
dc.subjectkomunikacja politycznapl
dc.subjectludologiapl
dc.subjectludologyen
dc.subjectcomputer games addictionen
dc.subjectmaturing content in video gamesen
dc.subjectsocial problemsen
dc.subjectvideo gamesen
dc.subjectstereotypes and prejudiceen
dc.subjectserious gamesen
dc.subjectpolitical communicationen
dc.subjectmass mediapl
dc.titleRozrywkowe skrzywienie - kiedy dokuczliwość społeczna gier komputerowych przekroczy dopuszczalny poziom?pl
dc.title.alternativeEntertainment curvature - when social bothersome of computer games will cross acceptable level?en
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.description.epersonAndrzej Klimczuk
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska