Attitudes of Early Education Teachers Towards Pedagogical Innovation
dc.contributor.author | Smak, Ewa | |
dc.date.accessioned | 2021-01-14T10:34:31Z | |
dc.date.available | 2021-01-14T10:34:31Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Smak, E. (2020). Attitudes of Early Education Teachers Towards Pedagogical Innovation. Labor et Educatio, 8, 169-182. DOI: 10.4467/25439561LE.20.006.12997 | en |
dc.identifier.issn | 2353-4745 | |
dc.identifier.other | DOI: 10.4467/25439561LE.20.006.12997 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/19384 | |
dc.description.abstract | The subject of the research considerations are the attitudes of early education teachers towards pedagogical innovation, being a response to the permanently changing reality and the related necessity to introduce changes to education. The conducted surveys and their analysis prove that the majority of teachers share the view that application of innovation in pedagogical practice is necessary, noticing both its impact on their professional activity and pointing to significant obstacles in the field of deployment and implementation of innovations at school. | en |
dc.language.iso | en | |
dc.publisher | Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie | en |
dc.rights | Dozwolony użytek | * |
dc.subject | pedagogical innovation | en |
dc.subject | teachers’ attitudes | en |
dc.subject | stimulants and inhibitors of innovation | en |
dc.title | Attitudes of Early Education Teachers Towards Pedagogical Innovation | en |
dc.title.alternative | Postawy nauczycieli wczesnej edukacji wobec nowatorstwa pedagogicznego | pl |
dc.type | article | en |
dc.contributor.organization | Opole University | en |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
-
Artykuły / Articles [16165]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.