Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSmak, Ewa
dc.date.accessioned2021-01-14T10:34:31Z
dc.date.available2021-01-14T10:34:31Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationSmak, E. (2020). Attitudes of Early Education Teachers Towards Pedagogical Innovation. Labor et Educatio, 8, 169-182. DOI: 10.4467/25439561LE.20.006.12997en
dc.identifier.issn2353-4745
dc.identifier.otherDOI: 10.4467/25439561LE.20.006.12997
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/19384
dc.description.abstractThe subject of the research considerations are the attitudes of early education teachers towards pedagogical innovation, being a response to the permanently changing reality and the related necessity to introduce changes to education. The conducted surveys and their analysis prove that the majority of teachers share the view that application of innovation in pedagogical practice is necessary, noticing both its impact on their professional activity and pointing to significant obstacles in the field of deployment and implementation of innovations at school.en
dc.language.isoen
dc.publisherUniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowieen
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectpedagogical innovationen
dc.subjectteachers’ attitudesen
dc.subjectstimulants and inhibitors of innovationen
dc.titleAttitudes of Early Education Teachers Towards Pedagogical Innovationen
dc.title.alternativePostawy nauczycieli wczesnej edukacji wobec nowatorstwa pedagogicznegopl
dc.typearticleen
dc.contributor.organizationOpole Universityen


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.