Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGrunt-Mejer, Katarzyna
dc.contributor.authorGrunt-Mejer, Jacek
dc.date.accessioned2013-10-13T19:26:16Z
dc.date.available2013-10-13T19:26:16Z
dc.date.issued2013-09
dc.identifier.citationGrunt-Mejer, K., Grunt-Mejer, J. (2013). Coursera, Udacity, EdX – czyli jak uczyć tysiące studentów na kursie w spersonalizowany sposób, W: M. Dąbrowski, M. Zając (red) Rola e-edukacji w rozwoju kształcenia akademickiego. Wydawnictwo: Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznychpl
dc.identifier.isbn978-83-63127-11-4
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2578
dc.description.abstractOpracowanie prezentuje przegląd technik używanych na masowych otwartych kursach online (MOOCs), w ramach trzech platform: Coursera, EdX i Udacity. Przedstawiono w nim sposoby realizowania dobrych praktyk edukacyjnych oraz opisano ograniczenia metodyczne kursów nastawionych na edukację tysięcy studentów.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherFundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznychpl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectUdacitypl
dc.subjectMOOCpl
dc.subjectkursy masowepl
dc.subjecte-learningpl
dc.titleCoursera, Udacity, EdX – czyli jak uczyć tysiące studentów na kursie w spersonalizowany sposóbpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl
dc.contributor.organizationUniwersytet Zielonogórskipl
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawiepl
dc.description.epersonKatarzyna Grunt-Mejer


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.