Coursera, Udacity, EdX – czyli jak uczyć tysiące studentów na kursie w spersonalizowany sposób
dc.contributor.author | Grunt-Mejer, Katarzyna | |
dc.contributor.author | Grunt-Mejer, Jacek | |
dc.date.accessioned | 2013-10-13T19:26:16Z | |
dc.date.available | 2013-10-13T19:26:16Z | |
dc.date.issued | 2013-09 | |
dc.identifier.citation | Grunt-Mejer, K., Grunt-Mejer, J. (2013). Coursera, Udacity, EdX – czyli jak uczyć tysiące studentów na kursie w spersonalizowany sposób, W: M. Dąbrowski, M. Zając (red) Rola e-edukacji w rozwoju kształcenia akademickiego. Wydawnictwo: Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-63127-11-4 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/2578 | |
dc.description.abstract | Opracowanie prezentuje przegląd technik używanych na masowych otwartych kursach online (MOOCs), w ramach trzech platform: Coursera, EdX i Udacity. Przedstawiono w nim sposoby realizowania dobrych praktyk edukacyjnych oraz opisano ograniczenia metodyczne kursów nastawionych na edukację tysięcy studentów. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych | pl |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | Udacity | pl |
dc.subject | MOOC | pl |
dc.subject | kursy masowe | pl |
dc.subject | e-learning | pl |
dc.title | Coursera, Udacity, EdX – czyli jak uczyć tysiące studentów na kursie w spersonalizowany sposób | pl |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Zielonogórski | pl |
dc.contributor.organization | Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie | pl |
dc.description.eperson | Katarzyna Grunt-Mejer |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Artykuły / Articles [15288]

Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.