Show simple item record

dc.contributor.authorGrunt-Mejer, Katarzyna
dc.contributor.authorGrunt-Mejer, Jacek
dc.date.accessioned2013-10-13T19:26:16Z
dc.date.available2013-10-13T19:26:16Z
dc.date.issued2013-09
dc.identifier.citationGrunt-Mejer, K., Grunt-Mejer, J. (2013). Coursera, Udacity, EdX – czyli jak uczyć tysiące studentów na kursie w spersonalizowany sposób, W: M. Dąbrowski, M. Zając (red) Rola e-edukacji w rozwoju kształcenia akademickiego. Wydawnictwo: Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznychpl
dc.identifier.isbn978-83-63127-11-4
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2578
dc.description.abstractOpracowanie prezentuje przegląd technik używanych na masowych otwartych kursach online (MOOCs), w ramach trzech platform: Coursera, EdX i Udacity. Przedstawiono w nim sposoby realizowania dobrych praktyk edukacyjnych oraz opisano ograniczenia metodyczne kursów nastawionych na edukację tysięcy studentów.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherFundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznychpl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectUdacitypl
dc.subjectMOOCpl
dc.subjectkursy masowepl
dc.subjecte-learningpl
dc.titleCoursera, Udacity, EdX – czyli jak uczyć tysiące studentów na kursie w spersonalizowany sposóbpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl
dc.contributor.organizationUniwersytet Zielonogórskipl
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawiepl
dc.description.epersonKatarzyna Grunt-Mejer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.