Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDąbrowska, Julita
dc.date.accessioned2014-03-12T09:40:10Z
dc.date.available2014-03-12T09:40:10Z
dc.date.issued2012-12
dc.identifier.issn1734-4468
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/3622
dc.description.abstractW ostatnich 3-4 latach widać rosnące zainteresowanie pomiarem efektywności i skuteczności działań public relations. Biorąc pod uwagę, że nadal wśród działań PR dominują kontakty z mediami, czyli tzw. media relations, najpopularniejszy sposób oceny działań public relations to ekwiwalent powierzchni reklamowych. Podejście takie jest niestosowne. Oceniając działania public relations można skorzystać z modeli, zarówno tych klasycznych jak np. Cutlipa, MacNamary, Lindenmanna czy Watsona, jak i nowszych opracowanych przez Huyse, Bartholomewa, Nolte’a, White’a. Modele te są na tyle elastyczne, że wskazują jedynie na etapy, które należy przeprowadzić w procesie oceny, ale nie narzucają konkretnych technik badawczych i pomiarowych.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWyższa Szkoła Promocjipl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectocena działań public relationspl
dc.subjectewaluacja prpl
dc.subjectsytuacja kryzysowapl
dc.subjectpublic relationspl
dc.titleEwaluacja public relations w kryzysiepl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.description.epersonJulita Dąbrowska


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.