Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMilewski, Jarosław
dc.contributor.authorToczyski, Piotr
dc.date.accessioned2014-03-20T10:28:43Z
dc.date.available2014-03-20T10:28:43Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationMilewski, Jarosław; Toczyski, Piotr, Jak badaliśmy? Metodologia i przebieg badania. [w:] K. Krejtz (red. nauk), P. Toczyski (koord. proj.), J. Milewski (koord. techn.). Diagnoza Internetu 2009, Warszawa 2009, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalnepl
dc.identifier.isbnISBN 978-83-7644-021-7
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/3672
dc.description.abstractBadania prowadzone przez internet skutecznie realizuje się za pomocą kanałów, którymi na co dzień dociera do użytkowników przekaz marketingowy i sprzedażowy. Najpopularniejsze formy dotarcia do adresata to kampania form typu display oraz kampanie prowadzone za pomocą mailingu. W Diagnozie Internetu 2009 wykorzystaliśmy obie te formy dotarcia do użytkowników polskiego internetu, a także linki tekstowe.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwa Akademickie i Profesjonalnepl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectbadania onlinepl
dc.subjectbadania internetupl
dc.subjectmetodologia badań internetupl
dc.subjectinternetpl
dc.titleJak badaliśmy? Metodologia i przebieg badaniapl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherpl
dc.description.epersonPiotr Toczyski


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.