Show simple item record

dc.contributor.authorMilewski, Jarosław
dc.contributor.authorToczyski, Piotr
dc.date.accessioned2014-03-20T10:28:43Z
dc.date.available2014-03-20T10:28:43Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationMilewski, Jarosław; Toczyski, Piotr, Jak badaliśmy? Metodologia i przebieg badania. [w:] K. Krejtz (red. nauk), P. Toczyski (koord. proj.), J. Milewski (koord. techn.). Diagnoza Internetu 2009, Warszawa 2009, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalnepl
dc.identifier.isbnISBN 978-83-7644-021-7
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/3672
dc.description.abstractBadania prowadzone przez internet skutecznie realizuje się za pomocą kanałów, którymi na co dzień dociera do użytkowników przekaz marketingowy i sprzedażowy. Najpopularniejsze formy dotarcia do adresata to kampania form typu display oraz kampanie prowadzone za pomocą mailingu. W Diagnozie Internetu 2009 wykorzystaliśmy obie te formy dotarcia do użytkowników polskiego internetu, a także linki tekstowe.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwa Akademickie i Profesjonalnepl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectbadania onlinepl
dc.subjectbadania internetupl
dc.subjectmetodologia badań internetupl
dc.subjectinternetpl
dc.titleJak badaliśmy? Metodologia i przebieg badaniapl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherpl
dc.description.epersonPiotr Toczyski


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.