Show simple item record

dc.contributor.authorBaran, Małgorzata
dc.contributor.authorKłos, Monika
dc.date.accessioned2014-07-08T07:29:30Z
dc.date.available2014-07-08T07:29:30Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationBaran, M., Kłos, M. (2014). Pokolenie Y - prawdy i mity w kontekście zarządzania pokoleniami, "Marketing i Rynek", Nr. 5/2014, ss. 923-929.pl_PL
dc.identifier.issn1231-7853
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4713
dc.description.abstractPokolenie milenium (Y) funkcjonuje na rynku pracy od kilku lat. Wiele osób zwraca uwagę na trudności związane z zarządzaniem pracownikami młodego pokolenia, przez co pokolenie to doczekało się wielu stereotypów na swój temat. Aby odpowiedzieć na pytanie – czy pokolenie Y różni się od innych pokoleń w sposób istotny, przestudiowano dostępną literaturę, a następnie zdefiniowane charakterystyki poddano badaniu na grupie 850 osób w wieku od 20 do 59 lat. Celem artykułu jest weryfikacja stereotypów dotyczących odrębności pokolenia Y jako zasobu rynku pracy na tle innych pokoleń (pokolenia X oraz pokolenia baby-boomers). Wyniki przeprowadzonych badań pokazują, że przypuszczalne i zakładane „odrębności” pokolenia Y są dość niewielkie, zaś w szczególności te, które dotyczą postaw i wartości. Respondenci wskazali, że podstawowe zasady polityki HR (motywacja do pracy, równowaga życia prywatnego i zawodowego) są dostrzegane również przez przedstawicieli pokolenia Y.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherPolskie Wydawnictwo Ekonomicznepl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectzarządzanie pokoleniamipl_PL
dc.subjectzarządzanie różnorodnościąpl_PL
dc.subjectpokolenie Ypl_PL
dc.titlePokolenie Y - prawdy i mity w kontekście zarządzania pokoleniamipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.description.epersonMałgorzata Baran


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.