Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBaran, Małgorzata
dc.contributor.authorKłos, Monika
dc.date.accessioned2014-07-08T07:29:30Z
dc.date.available2014-07-08T07:29:30Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationBaran, M., Kłos, M. (2014). Pokolenie Y - prawdy i mity w kontekście zarządzania pokoleniami, "Marketing i Rynek", Nr. 5/2014, ss. 923-929.pl_PL
dc.identifier.issn1231-7853
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/4713
dc.description.abstractPokolenie milenium (Y) funkcjonuje na rynku pracy od kilku lat. Wiele osób zwraca uwagę na trudności związane z zarządzaniem pracownikami młodego pokolenia, przez co pokolenie to doczekało się wielu stereotypów na swój temat. Aby odpowiedzieć na pytanie – czy pokolenie Y różni się od innych pokoleń w sposób istotny, przestudiowano dostępną literaturę, a następnie zdefiniowane charakterystyki poddano badaniu na grupie 850 osób w wieku od 20 do 59 lat. Celem artykułu jest weryfikacja stereotypów dotyczących odrębności pokolenia Y jako zasobu rynku pracy na tle innych pokoleń (pokolenia X oraz pokolenia baby-boomers). Wyniki przeprowadzonych badań pokazują, że przypuszczalne i zakładane „odrębności” pokolenia Y są dość niewielkie, zaś w szczególności te, które dotyczą postaw i wartości. Respondenci wskazali, że podstawowe zasady polityki HR (motywacja do pracy, równowaga życia prywatnego i zawodowego) są dostrzegane również przez przedstawicieli pokolenia Y.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherPolskie Wydawnictwo Ekonomicznepl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectzarządzanie pokoleniamipl_PL
dc.subjectzarządzanie różnorodnościąpl_PL
dc.subjectpokolenie Ypl_PL
dc.titlePokolenie Y - prawdy i mity w kontekście zarządzania pokoleniamipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationCollegium Civitaspl
dc.description.epersonMałgorzata Baran


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.