Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSiewierska-Chmaj, Anna
dc.date.accessioned2014-11-20T13:09:01Z
dc.date.available2014-11-20T13:09:01Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationSiewierska-Chmaj A., The World's Most Dynamic Media Market. The Media in India, "Global Media Journal", Spring/Fall 2010pl_PL
dc.identifier.issn1550-7521
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5827
dc.description.abstractWhat is it about India that the world’s greatest media corporations fight so fiercely for influence in that market? According to the World Association of Newspapers, India is the second largest press market in the world, the first being China, with almost a billion copies daily. 81 million Internet users, including nearly 8 million people having access to broadband Internet, places the country on the 12th location in the world.en
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherCollegium Civitas w Warszawiepl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectIndiaen
dc.subjectmediaen
dc.titleThe World's Most Dynamic Media Market. The Media in Indiaen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowiepl_PL
dc.description.epersonAnna Siewierska-Chmaj


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.