Przeglądaj Artykuły / Articles według tematu "Twitter"
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
-
Communication of Transport for London conducted in social media during the London Underground industrial action
(University of Szczecin, 2020) -
Media społecznościowe jako narzędzie marketingu internetowego na przykładzie Netflixa
(Akademia Zarządzania (Academy of Management) Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej, 2020)Media społecznościowe szybko stają się jednym z najważniejszych kanałów marketingu internetowego, który zapewnia wiele korzyści dla organizacji. Chodzi tu głównie o zwiększenie zasięgu działalności, ponieważ dzięki nim ... -
Twitter jako narzędzie wspierające działania promocyjne szkół wyższych. Przykład biblioteki Politechniki Gdańskiej
(Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2021) -
Twitter w rękach polityków. Rzecz o metodologii i potencjale badań mediów społecznościowych
(WDiNP UW, 2014-11)Artykuł koncentruje się na sposobach korzystania przez polskich polityków z największej na świecie platformy mikroblogowej. Wywód ma charakter na wskroś politologiczno-medioznawczej analizy, mając na celu m.in. wskazanie ...