Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3

    • E-branding polskich piłkarzy w social media a jakość ich wystąpienia na EURO 

      Szczurski, Marcin (2017-04)
      Działania e-brandingowe, związane są z prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych (głównie na portalu Facebook) i polegają na prowadzeniu szeregu procesów związanych z tworzeniem marki osobistej w Internecie. ...
    • E-branding polskich piłkarzy w social media a jakość ich wystąpienia naEuro 2016 

      Szczurski, Marcin (Wyższa Szkoła Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku, 2017)
      Działania e-brandingowe, związane są z prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych (głównie na portalu Facebook) i polegają na prowadzeniu szeregu procesów związanych z tworzeniem marki osobistej w Internecie. ...
    • E-branding vs traditional branding 

      Grzesiak, Mateusz (Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2015)
      Television, radio and press for many years reigned supreme in the marketing market, and made it possible to reach out effectively to a wide audience. However, we are now observing a decreasing effectiveness of traditional ...