Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5
Teologia jako nauka formalna
(Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015)
Among philosophers of science there are a lot of views about nature of theology in relate to others disciplines. In the article author defends an account according to which theology is a formal science. Firstly he introduces ...
Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu turystycznego przez gminy leżące na terenach Parków Narodowych w Polsce
(Wydawnictwo Ekonomia i Środowisko, 2015)
Social media are playing an increasingly signifi cant role as information source for holidaymakers. Although there is an abundance of research concerning good practices in its usage in marketing of destinations, little is ...
Koncepcja zastosowania organizacji wirtualnej w identyfikacji modelu biznesu
(Uniwersytet Szczeciński, 2015)
W artykule wskazano koncepcję modelu biznesu jako wartościowe podejście do zarządzania we współczesnych warunkach biznesu. Zwrócono jednak uwagę na dużą dynamikę zmian modeli biznesu skutkującą trudnościami w ich identyfikowaniu ...
Zastosowanie teorii zbiorów przybliżonych do identyfikacji zależności pomiędzy wizerunkiem Szczecina a planami studentów w zakresie miejsca realizacji kariery zawodowej
(Polskie Towarzystwo Informatyczne, 2015)
Celem niniejszego opracowania jest próba odkrycia wiedzy ukazującej
powiązania pomiędzy elementami wizerunku Szczecina w oczach studentów, a
deklaracjami o pozostaniu bądź opuszczeniu miasta po zakończeniu studiów,
inaczej ...
Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu
(Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015)
Obecnie zauważa się zwiększenie zainteresowania formami komunikacji danego regionu, które nie tylko skupiają uwagę, ale są dla odbiorców pewną formą rozrywki, budzącą pozytywne emocje i skojarzenia. Celem artykułu jest ...