Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 10
Buzz-marketing âk ìnstrument populârizacìї sučasnih bìblìotečnih poslug: dosvìd pol’s’kih bìblìotek
(Biblioteka Narodowa Ukrainy im. Władimira Wiernadskiego, 2012)
У статті йдеться про поширення механізмів buzz-маркетингу на книжковому ринку та у сфері надання бібліотечних послуг.
Автор, спираючись на результати досліджень, виокремлює основні чинники, які посилюють дію нового методу ...
Koncepcje motywowania pracowników. Przegląd rozwiązań implementowanych w bibliotekach. Analiza wyników badań
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2012)
Rozwój współczesnego bibliotekarstwa, poza istotnym trendem nakierowanym na wprowadzanie nowoczesnych form archiwizacji, wyszukiwania i udostępniania danych, związany jest ze zmianami w zakresie kierowania personelem. Nowe ...
Rola systemów CRM w pozyskiwaniu wiedzy na temat klientów usług informacyjnych
(Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, 2012)
Methods of effective management of library actions
(Beta, 2012)
One of the main factors which influence the effectiveness of libraries’ work are the quality of management and the manager’s choice of methods, techniques and other methods of management. Their proper use makes it possible ...
Stan bibliotek naukowych w Gdańsku w latach 2010-2011
(Fundacja Terytoria Książki, 2012)
Řízení rozvoje odborných kompetencí pracovníků knihoven v Polsku
(Národní knihovna ČR, 2012)
Sponsoring w działalności biblioteki
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2012)
Kształtowanie pozycji bibliotek na rynku usług informacyjnych i edukacyjnych wskutek działań lobbingowych
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2012)
W artykule przedstawiono działania lobbingowe na rzecz bibliotek na przykładzie Polski. Poruszono także kwestię pozytywnych skutków oraz zagrożeń płynących z działań
lobbingowych.
The library users’ loyalty in the context of the competition on the information service market phenomenon
(Vidavnictvo L’vìvs’koї politehniki, 2012)
The article shows the phenomenon of loyalty among the clients
(users) of libraries. Definitions of the concept and the beginnings of
relation marketing’s creation are presented. The elements influencing
the clients’ ...