Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 11
Wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżerów
(Komunikacja Społeczna, 2012)
Artykuł jest prezentacją wyników badań eksploracyjnych, których celem było znalezienie odpowiedzi na pytanie o ocenę wpływu Internetu na działania realizowane przez przedsiębiorstwa w zakresie komunikacji marketingowej w ...
Body Worlds Gunthera von Hagensa
(Instytut Filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2012)
Body worlds. The Original Exhibition of Real Human Bodies Muzeum Nauki i Przemysłu w Chicago III-IX 2011.
Mieczysław Górowski - (Auto)portrety. Plakaty i szkice
(Instytut Filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2012)
M. Górowski, (Auto)portrety. Plakaty i szkice Wydział Form Przemysłowych ASP w Krakowie X 2012.
Sztuka jako święto w filozofii Hansa-Georga Gadamera
(Polska Akademia Umiejętności, Uniwersytet Jagielloński, 2012)
The subject of this article is the idea of festival, which is one of the three aspects of the definition of the arts according to Hans-Georg Gadamer. The author of this paper describes Gadamer’s aesthetic theory, providing ...
Fikcja jako prawda. Referencyjność reportażu ponowoczesnego
(Towarzystwo Studiów Dziennikarskich, 2012)
The article presents a new perspective in studies on fiction in reportage. As a philosophical category, fiction grips more and more areas of postmodern reality and starts to dominate on it, which is extensively described ...
Etyka i marketing, czyli nowe spojrzenie na literaturę niefikcjonalną
(Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2012)
Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Media - Ciało - Płeć" (sprawozdanie)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2012)
Ekspresja impresywna? "Zrób sobie raj" Mariusza Szczygła - studia genologiczne
(Towarzystwo Studiów Dziennikarskich, 2012)
Genologia nie potrafi utrzymać ciężaru funkcji typologicznej w odniesieniu do istotnej części literatury współczesnej. Postępująca hybrydyzacja form, przemieszanie dyskursów i konwergencja kultur ujawniające się w wielu ...
Reprezentacje poezji Wisławy Szymborskiej w polskich tygodnikach opinii w okresie 2-14 lutego 2012
(Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2012)
Celem artykułu jest stworzenie opisu różnych wizji poezji Wisławy Szymborskiej, jakie wyłaniają się z publikacji na łamach polskich tygodników opinii (Gazeta Polska, Gość Niedzielny, Newsweek, Polityka, Przegląd, Przekrój, ...
Reportaż w płynnej nowoczesności
(Społeczny Instytut Wydawniczy „Znak”, 2012-03)