Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 24
Usługowe MSP przyszłością gospodarki na przykładzie miasta Szczecin
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2005)
Ze względu na liczbę przedsiębiorstw Szczecin zajmuje wysokie miejsce wśród wszystkich miast wojewódzkich w Polsce. Biorąc pod uwagę liczbę podmiotów społeczno-gospodarczych w przeliczeniu na 1000 mieszkańców stolica ...
Statystyczna analiza zmian liczby hoteli w Polsce w latach 1995-2004
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2006)
Przedmiotem rozważań w niniejszym artykule jest statystyczna analiza zmian liczby hoteli ogółem i struktury hoteli ze względu na kategorię liczby gwiazdek w Polsce na przestrzeni lat 1995-2004.
Analiza zmian struktury podmiotowej sektora usług w Szczecinie
(Wydawnictwa Zachodniopomorskiej Szkały Biznesu, 2006)
Ze względu na liczbę przedsiębiorstw Szczecin zajmuje wysokie miejsce wśród wszystkich miast wojewódz¬kich w Polsce. Biorąc pod uwagę liczbę podmiotów społeczno-gospodarczych w przeliczeniu na 1000 mieszkańców stolica ...
Stan obecny i perspektywy rozwoju liczby abonentów telefonii komórkowej w Polsce w ujęciu statystycznym.
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2009)
Przedmiotem rozważań w niniejszym artykule jest statystyczna analiza dynamiki liczby abonentów telefonii komórkowej w Polsce, budowa odpowiedniego modelu prognostycznego i próba jego wykorzystania do krótkookresowego ...
Wielowymiarowa analiza statystyczna poziomu rozwoju demograficznego Szczecina na tle innych miast wojewódzkich w Polsce
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2009)
Celem artykułu jest statystyczna analiza poziomu rozwoju demograficznego miast wojewódzkich w Polsce. Kolejność poszczególnych miast wojewódzkich ustalono z uwagi na przyjęte kryterium ogólne oraz przeprowadzono analizę ...
Internet w działaniach marketingowych firmy
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2005)
Artykuł porusza nowe podejście zyskujące coraz większe uznanie w działaniach marketingowych firmy. Obecnie udaje się zauważyć odejście od tradycyjnego podejścia, jakim jest marketing masowy na rzecz marketingu indywidualnego. ...
Towarzystwa funduszy inwestycyjnych - sztuka robienia dobrego wrażenia czy...
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008)
Fundusze inwestycyjne powinny pełnić rolę pośrednika inwestycyjnego dla osób, które szukają możliwości inwestowania na rynku kapitałowym, ale nie chcą tego robić indywidualnie. W Polsce działa obecnie 35 towarzystw ...
Klasyczne modele trendu w prognozowaniu liczby odprawionych pasażerów w porcie lotniczym Szczecin-Goleniów
(Wydawnictwo KREOS, 2009)
Metody ilościowe znajdują szerokie zastosowanie w procesach analiz, diagnoz i prognoz gospodarczych a przy ich użyciu opis i ocena kształtowania się zmiennych ekonomicznych w czasie lub przestrzeni, jak również przewidywania ...
Usługi a preferencje - addytywny pomiar łączny - założenia teoretyczne
(Uniwersytet Szczeciński, 2008)
Przy zakupie usług, konsumenci kierują się złożonym procesem wyboru. Bez względu na rodzaj usługi, w proces ten zaangażowana jest nasza świadomość. Nawet, jeśli przy wyborze kierujemy się konkretnymi, z naszego punktu ...
Klasyczne i nieklasyczne metody ekonometryczne w prognozowaniu obrotów ładunkowych w portach morskich
(Wydawnictwo KREOS, 2009)
We współczesnym świecie coraz większe znaczenie w procesie podejmowania decyzji gospodarczych nabiera wiedza o przyszłości. Wśród szeregu metod przewidywania kształtowania się zjawisk społeczno-ekonomicznych, zasadnicze ...