Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 365
My sister vs.your daughter. Perspective changes and their implicit impact on communication
(Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, 2011)
The present paper argues that the speaker’s choice of a referring expression is often conditioned by the configuration of relations holding between the interlocutors and the designated individual. In turn, using different ...
Ewolucja regulacji testów oceny koncentracji w polskim prawie antymonopolowym
(2011)
Akcesja Polski do UE spowodowała zmiany o charakterze fundamentalnym dla polskiego systemu prawnego. Dobrym przykładem tego wpływu jest polskie prawo antymonopolowe. Prawo to rozwijało się równocześnie wraz z wdrażaniem w ...
The Treaty of Missenum (39 BC) and the "Fourth Tyrant"
(Instytut Historii UAM, 2011)
Drogi Karolu… Miejsce Tadeusza Różewicza w dialogach z polską kulturą Karla Dedeciusa
(Katedra Badań Niemcoznawczych UŁ, 2011)
1911 — An Ophthalmologist Won the Nobel Price: Allvar Gullstrand, Surgeon, Mathematician and Creative Inventor
(Wydawnictwo PTPN, 2011)
Allvar Gullstrand (1862-1930) provided outstanding
contribution to theoretical optics as well as carried out
fundamental research on the mathematical and physical
properties of the human eye. Furthermore he invented
several ...
U-cieleśnienia świętości. Uwagi o estetyce ciała w kulturach cygańskich
(Muzeum Okręgowe w Tarnowie, 2011)
Every human being needs senses, located within their bodies, to see their surroundings, themselves and their very bodies. They use body aesthetics to design the image of their bodies and orient their actions around that ...
Bałtycki cruising
(Komisja Geografii Komunikacji Polskiego Towarzystwa Geograficznego ; Uniwersytet Gdański, 2011)
Współpraca armatorów i operatorów statków wycieczkowych z polskimi biurami i turoperatorami, a także kooperacja sieciowa w ramach programu Baltic Cruise już przynosi oczekiwane efekty w postaci rosnącej liczby jednostek ...
Skąd znamy Goździkową? – czyli o różnych sposobach charakteryzowania bohatera
(Marpress, 2011)
Od dawna wiadomo, że stosunek odbiorcy do bohatera reklamy rzutuje na postrzeganie produktu i jego ocenę. Cechy postaci wykorzystywane są do stymulowania pozytywnego wartościowania produktów bądź krytyki towarów konkurencyjnych. ...
Słowotwórstwo i kreacja w reklamie – o zachętach wpisanych w nazwy leków
(Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2011)
W publikacjach podejmujących problematykę nazewnictwa leków zazwyczaj wskazuje się dwie kategorie nazw. Są to nazwy międzynarodowe i nazwy marketingowe. Ciekawego materiału do rozważań dostarczają szczególnie nazwy ...
Zbiór recenzji
(Cornetis Sp. z o.o., 2011)