Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJakubowski, Paweł
dc.date.accessioned2015-01-16T22:54:55Z
dc.date.available2015-01-16T22:54:55Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationP. Jakubowski, Język polityki podczas kampanii wyborczej 2011 roku, [w:] Współczesne media. Język mediów, red. I. Hofman, D. Kępa-Figura, Wydawnictwo UMCS, Lublin 2013.pl_PL
dc.identifier.issn978-83-7784-261-4
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6031
dc.publisherWydawnictwo UMCSpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectjęzyk politykipl_PL
dc.subjectmarketing politycznypl_PL
dc.subjectkampania wyborczapl_PL
dc.titleJęzyk polityki podczas kampanii wyborczej 2011 rokupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lubliniepl_PL
dc.description.epersonPaweł Jakubowski


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.