Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCichocka, Marta
dc.date.accessioned2015-02-09T21:32:35Z
dc.date.available2015-02-09T21:32:35Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationM. Cichocka, in: "Studia Romanica III", Kraków, Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2008, pp. 83-95pl_PL
dc.identifier.issn1643 - 6520
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6181
dc.description.abstractCelem artykułu jest przedstawienie czytelnika w strukturze i odbiorze tzw. nowej powieści historycznej. Rozważania opierają się na teorii dowodzącej podwójnego dialogu zachodzącego w powieści między tekstem a jego intertekstualnym odniesieniem, z jednej strony, a autorem i czytelnikiem – z drugiej. Główna teza określająca powieść jako grę, jako dzieło otwarte na różne lektury, uwarunkowane aktywnością czytelnika, kładzie nacisk na zjawisko wspólnoty tworzenia.pl_PL
dc.language.isofrpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznejpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectAugusto Roa Bastospl_PL
dc.subjectthéorie de la réception et de la lecturepl_PL
dc.subjectle nouveau roman historiquepl_PL
dc.subjectle roman historique contemporainpl_PL
dc.title"Le nouveau roman historique: la lecture comme jeu?"pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowiepl_PL
dc.description.epersonMarta E. Cichocka
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska