Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMajewska, Kamila
dc.date.accessioned2015-03-25T12:47:21Z
dc.date.available2015-03-25T12:47:21Z
dc.date.issued2013-03
dc.identifier.issn1425-2198
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6538
dc.description.abstractArtykuł prezentuje wyniki badań na temat zastosowania pilotów interaktywnych w procesie nauczania.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniupl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectedukacja wczesnoszkolnapl_PL
dc.subjecttesty komputerowepl_PL
dc.subjectkomputerowy system egzaminowaniapl_PL
dc.subjectinteraktywnośćpl_PL
dc.subjectpiloty interaktywnepl_PL
dc.titlePiloty interaktywne w pracy szkołypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniupl_PL
dc.description.epersonKamila Majewska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska