Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorFurmanek, Waldemar
dc.date.accessioned2015-06-15T09:02:16Z
dc.date.available2015-06-15T09:02:16Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationFurmanek W., Człowiek jako obiekt badań humanistycznej pedagogiki pracy, LABOR et EDUCATIO 2014, nr 2, s. 9-30.pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6985
dc.description.abstractThis study refers to the interpretation of the basic categories of educational sciences, i.e. Pedagogy of Labour. From the perspective of the theory and the research in the field of education it is important to describe both the object of study and the content, processes, methods, criteria that determine boundaries of human knowledge of that subject, and the source of knowledge about the subject of the research. The subject of this paper shall be considered as important in both theoretical, practical and existential way.en
dc.publisherInstytut Spraw Społecznych Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowiepl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjecthumanistic model of the cognitionpl_PL
dc.subjectlabour educationpl_PL
dc.subjectworkpl_PL
dc.subjectmanpl_PL
dc.titleCzłowiek jako obiekt badań humanistycznej pedagogiki pracypl_PL
dc.title.alternativeThe Man as an Object of the Study of Humanistic Pedagogy of Labourpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Rzeszowskipl_PL
dc.description.epersonLabor et Educatio
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska