Nauczania dwujęzyczne - krok ku edukacji międzykulturowej
dc.contributor.author | Żakowska, Barbara | |
dc.date.accessioned | 2016-03-01T09:54:11Z | |
dc.date.available | 2016-03-01T09:54:11Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.issn | 1507-4943 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9026 | |
dc.description.abstract | Języki obce w dobie globalizacji stały się kluczem, który pozwala na zdobywanie wiedzy i poznawanie świata. Jedną z metod, która wykorzystuje język obcy jako narzędzie poznawcze jest nauczanie dwujęzyczne. Pozwala ono na wykorzystanie języka obcego w celu nauczania i uczenia się przedmiotu niejęzykowego. Ponadto nierozerwalnie z językiem łączy się kultura, dlatego też nauczanie bilingwalne może korzystnie wpłynąć na rozwój potrzebnej oraz istotniej dla społeczeństwa edukacji międzykulturowej. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | „Pedagogium” Wydawnictwo WSH TWP w Szczecinie | pl_PL |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | kultura | pl_PL |
dc.subject | edukacja międzykulturowa | pl_PL |
dc.subject | zintegrowane kształcenie językowo-przedmiotowe | pl_PL |
dc.subject | nauczanie dwujęzyczne | pl_PL |
dc.title | Nauczania dwujęzyczne - krok ku edukacji międzykulturowej | pl_PL |
dc.title.alternative | Bilingual education – one step towards intercultural education | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Szczeciński | pl_PL |
dc.description.eperson | Marcin Zieliński |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
-
Artykuły / Articles [16165]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.