Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŻakowska, Barbara
dc.date.accessioned2016-03-01T09:54:11Z
dc.date.available2016-03-01T09:54:11Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9026
dc.description.abstractJęzyki obce w dobie globalizacji stały się kluczem, który pozwala na zdobywanie wiedzy i poznawanie świata. Jedną z metod, która wykorzystuje język obcy jako narzędzie poznawcze jest nauczanie dwujęzyczne. Pozwala ono na wykorzystanie języka obcego w celu nauczania i uczenia się przedmiotu niejęzykowego. Ponadto nierozerwalnie z językiem łączy się kultura, dlatego też nauczanie bilingwalne może korzystnie wpłynąć na rozwój potrzebnej oraz istotniej dla społeczeństwa edukacji międzykulturowej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisher„Pedagogium” Wydawnictwo WSH TWP w Szczeciniepl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectkulturapl_PL
dc.subjectedukacja międzykulturowapl_PL
dc.subjectzintegrowane kształcenie językowo-przedmiotowepl_PL
dc.subjectnauczanie dwujęzycznepl_PL
dc.titleNauczania dwujęzyczne - krok ku edukacji międzykulturowejpl_PL
dc.title.alternativeBilingual education – one step towards intercultural educationpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Szczecińskipl_PL
dc.description.epersonMarcin Zieliński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.