Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWoś, Marek
dc.date.accessioned2016-03-01T21:30:01Z
dc.date.available2016-03-01T21:30:01Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1507-4943
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9091
dc.description.abstractEdukacja, która należy do istotnych dziedzin życia społecznego, dokonuje się w społeczeństwie w kontekście instytucjonalnym i zaspakaja aktualne potrzeby związane z przygotowaniem ludzi, m.in. do działalności zawodowej i kształtowania losów osobistych. Społeczeństwo w Polsce chętnie inwestuje w wykształcenie. Jedną z cech wyróżniających człowieka i całe społeczeństwa od biosfery jest stan świadomości z wartościami, odczuwalnymi i uznawanymi. To one stają się podstawą ładu społecznego i kultury danego społeczeństwa. Edukacja ma służyć ich promowaniu i nakłanianiu jednostek do internalizowania wartości, ze względu na ludzką czynność.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisher„Pedagogium” Wydawnictwo WSH TWP w Szczeciniepl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectspołeczeństwopl_PL
dc.subjectwykształceniepl_PL
dc.subjectsocjologia edukacjipl_PL
dc.titleWykształcenie w systemie wartości uczniów szkół ponadgimnazjalnych małego miastapl_PL
dc.title.alternativeEducation in the system of values of students from upper-secondary schools of small citypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportpl_PL
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Humanistyczna TWP w Szczeciniepl_PL
dc.description.epersonMarcin Zieliński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.