Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWiśnicki, Bogusz
dc.date.accessioned2016-06-09T07:37:08Z
dc.date.available2016-06-09T07:37:08Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9750
dc.description.abstractAnaliza uwarunkowań rozwoju transportu multimodalnego przeprowadzona w odniesieniu do dwóch istotnych działań: promocji żeglugi bliskiego zasięgu i wprowadzenia jednego standardu multimodalnych jednostek ładunkowych, pozwala na sformułowanie następujących wniosków: 1) wytyczenie przebiegu „autostrad morskich” powinno być poprzedzone dokładną wielokryterialną analizą podatności portów europejskich na utworzenie w nich europejskich terminali multimodalnych, 2) terminale portowe muszą pełnić rolę centrów logistycznych, najważniejszych węzłów w morsko-lądowych łańcuchach transportowych, 3) standard EILU łączy w sobie kontenerowej jednostki ładunkowej i nadwozia wymiennego i spełnia najważniejsze wymagania techniczne stawiane przez środki transportu morskiego i lądowego, 4) najważniejszą przeszkodą w szybkim upowszechnieniu się EILU jest konieczność dostosowania do jej wymiarów ładowni kontenerowców oraz wysoka cena tej jednostki.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherRosyjsko-polska Konferencja - Analiza i prognozowanie systemów zarządzania, Sankt Petersburg, czerwiec 2003pl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectshort sea shippingpl_PL
dc.subjecttransport policypl_PL
dc.subjectintermodal transportpl_PL
dc.titleUwarunkowania rozwoju transportu multimodalnego w Europiepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectpl_PL
dc.contributor.organizationMaritime University of Szczecinpl_PL
dc.description.epersonBogusz Wisnicki
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska