dc.contributor.author | Wiśnicki, Bogusz | |
dc.date.accessioned | 2016-06-09T07:37:08Z | |
dc.date.available | 2016-06-09T07:37:08Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/9750 | |
dc.description.abstract | Analiza uwarunkowań rozwoju transportu multimodalnego przeprowadzona w odniesieniu do dwóch istotnych działań: promocji żeglugi bliskiego zasięgu i wprowadzenia jednego standardu multimodalnych jednostek ładunkowych, pozwala na sformułowanie następujących wniosków:
1) wytyczenie przebiegu „autostrad morskich” powinno być poprzedzone dokładną wielokryterialną analizą podatności portów europejskich na utworzenie w nich europejskich terminali multimodalnych,
2) terminale portowe muszą pełnić rolę centrów logistycznych, najważniejszych węzłów w
morsko-lądowych łańcuchach transportowych,
3) standard EILU łączy w sobie kontenerowej jednostki ładunkowej i nadwozia wymiennego i spełnia najważniejsze wymagania techniczne stawiane przez środki transportu morskiego i lądowego,
4) najważniejszą przeszkodą w szybkim upowszechnieniu się EILU jest konieczność dostosowania do jej wymiarów ładowni kontenerowców oraz wysoka cena tej jednostki. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Rosyjsko-polska Konferencja - Analiza i prognozowanie systemów zarządzania, Sankt Petersburg, czerwiec 2003 | pl_PL |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | short sea shipping | pl_PL |
dc.subject | transport policy | pl_PL |
dc.subject | intermodal transport | pl_PL |
dc.title | Uwarunkowania rozwoju transportu multimodalnego w Europie | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject | pl_PL |
dc.contributor.organization | Maritime University of Szczecin | pl_PL |
dc.description.eperson | Bogusz Wisnicki | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |