Przeglądaj Wydział Polonistyki UW według tematu "reklama"
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
-
Komizm filmu reklamowego jako praktyka popkultury
(2018)Praca dotyczy zagadnienia komizmu występującego w filmach reklamowych w odniesieniu do popkultury. Przykładami, do których się odniosłam są: Serce i Rozum - Pieprz i sól, Vicks, Poznaj historię Stefana #weekending, Nasivin ... -
Poetyka mediów (polisemiotyczność, digitalizacja, reklama)
(Uniwersytet Warszawski, 2007-04-30) -
Storytelling w reklamach "Twardowsky" i "Twardowsky 2.0"
(2018)Praca stanowi analizę reklam Twardowsky oraz Twardowsky 2.0. Stara się ustalić przyczyny decyzji Allegro o powstaniu krótkometrażowych filmów fantasy — Legendy Polskie. Wyjaśnia cechy dystynktywne storytellingu przy pomocy ...