Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBabicka, Anna
dc.date.accessioned2014-08-06T08:55:15Z
dc.date.available2014-08-06T08:55:15Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationBabicka A. (2010). Photography as a Pedagogical Diagnosis Medium – an Article about Pupils’ School Reality. W: School of The Future. Searching for The Experience of Teachers in The Use of Digital Media in Polish and Norwegian Schools. Red. E. Perzycka. Szczecinpl_PL
dc.identifier.isbn978-83-62355-43-3
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/5022
dc.description.abstractSzkoła, jak twierdzi Aleksander Nalaskowski, jest tworem wielowarstwowym, który można rozpatrywać przez pryzmat różnorodnych perspektyw. Istnieje zatem wiele różnych ująć rzeczywistości szkolnej. Można ją postrzegać jako: miejsce spotkań, plac gry, teatr, świątynię, czy też rodzinę. Może być ujmowana także jako koszary lub fabryka. Stanowi ona swoisty amalgamat znaczeń, które należy uwzględniać, aby zrozumieć jej istotę. Szkoła jest miejscem, w którym każdy człowiek spędza pewną istotną część swojego życia, czyli okres dzieciństwa i adolescencji wczesnej oraz właściwej. Z tego powodu, istotnego znaczenia nabiera zbadanie przestrzeni szkolnej pod kątem odczuć jej uczestników. Istotnym elementem szkoły jest jej przestrzeń, która powinna stanowić przedmiot namysłu profesjonalnego nauczyciela. Mimo, iż od dawna przestrzeń jest obiektem zainteresowań nauk, takich jak antropologia czy socjologia, to w pedagogice nie posiada ona jeszcze ugruntowanej pozycji.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publishervolumina.pl Daniel Krzanowskipl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectphotographyen
dc.subjectpupils' realityen
dc.subjecthidden dimension of schoolen
dc.subjectemancipatory pedagogyen
dc.subjectcodzienność szkolna uczniówpl_PL
dc.subjectpedagogika emancypacyjnapl_PL
dc.subjectukryty wymiar szkołypl_PL
dc.titlePhotography as a Pedagogical Diagnosis Medium – an Article about Pupils’ School Realityen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Szczecińskipl_PL
dc.description.epersonAnna Babicka-Wirkus
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska