Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 10
„Metody jakościowe i ilościowe w bibliotekach”. II Międzynarodowa Konferencja Naukowa w Grecji
(Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2010)
Dobór i ocena efektywności szkoleń pracowników biblioteki
(Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, 2010)
W referacie przedstawiono cele i zasady funkcjonowania w bibliotekach systemu efektywności szkoleń. Krótko zaprezentowano metody doboru szkoleń na potrzeby bibliotek, a także metody oceny ich efektywności w kontekście ...
Działania public relations jako źródło informacji marketingowej o klientach bibliotek naukowych
(Polskie Towarzystwo Informacji Naukowej, 2010)
Kompetencje zawodowe bibliotekarzy. Metody badania
(Biblioteka Główna Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, 2010)
Rozwój zarządzania relacjami w bibliotekach i ich otoczeniu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010)
The ability to create appropriate external relations between library and its surroundings
as well as internal relations is nowadays an important factor. The paper presents the
major recent changes in this area. Moreover, ...
Sondażowe badania opinii w działalności bibliotekoznawczej
(Wydawnictwo Ateneum, 2010)
Zjawisko lojalności wśród klientów bibliotek
(Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, 2010)
W artykule przedstawiono zjawisko lojalności wśród klientów (użytkowników) bibliotek. Zaprezentowano definicje pojęcia oraz początki kształtowania się marketingu relacji. Opisane zostały elementy wpływające na lojalność ...
Zarządzanie rozwojem kompetencji zawodowych kadry bibliotek
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania w Gdańsku, 2010)
W referacie przestawiono pojęcie kompetencji zawodowych, ich kategoryzację oraz rolę w procesie zarządzania zasobami ludzkimi. Omówiony został rozwój kompetencji w zawodzie bibliotekarza w ostatnich latach oraz możliwości ...
Jakość obsługi użytkownika biblioteki jako element koncepcji marketingowej
(Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, 2010)
W referacie przedstawiono zasady filozofii obsługi użytkownika w ramach koncepcji marketingowej. Zaprezentowano wyniki badań przeprowadzonych w polskich bibliotekach ilustrujące, jak wykorzystywana jest ta koncepcja w ...
Standaryzowane pomiary w badaniach marketingowych bibliotek
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2010)
Zarządzanie biblioteką, w tym również zarządzanie marketingowe, oparte jest na zbiorach informacji. Dzięki nim możliwe jest podejmowanie racjonalnych decyzji, planowanie rozwoju, realizowanie wcześniejszych zamierzeń, ...