Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 24
Reengineering w projektowaniu pracy bibliotek
(Książnica Pomorska, 2007)
Metodę reengineeringu, której pełna nazwa brzmi business process reengineering
(BPR)2, opracowali w USA na początku lat dziewięćdziesiątych Michael Hammer
i James Champy. Jej zasady pierwszy raz przedstawiono w 1993 roku ...
Czytelnik czy konsument wiedzy? Nowe podejście do użytkowników bibliotek
(Firma Księgarska Wiesława Juszczaka, 2008)
W artykule zostało przedstawione znaczenie terminów czytelnik, użytkownik, konsument i klient. Zaprezentowane zostały zmiany w nazewnictwie, które pojawiają się w stosunku do użytkowników bibliotek oraz zanalizowane przyczyny ...
Możliwości wykorzystania badań marketingowych w bibliotekach
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2008)
W referacie przedstawiono istotę badań marketingowych, w tym etapy ich prowadzenia, definicję, funkcje, typy, rodzaje źródeł i najważniejsze cechy informacji marketingowych. Omówiono także rodzaje badań marketingowych, ...
Wykorzystanie reklamy w pracy bibliotek
(Ateneum - Szkoła Wyższa, 2007)
Coaching i mentoring. Metody przekazywania specjalistycznej wiedzy zawodowej w sektorze usług informacyjnych
(Polskie Towarzystwo Informacji Naukowej, 2008)
Artykuł przedstawia dwie metody zarządzania wiedzą w organizacji: coaching i mentoring. Ilustruje genezę ich powstania, główne cele stosowania, zasady funkcjonowania, etapy wdrażania obu metod oraz możliwości i walory ich ...
Sprawozdanie z konferencji Zarządzanie i Organizacja Bibliotek
(2008)
21 listopada w siedzibie Ateneum - Szkoły Wyższej w Gdańsku odbyła się druga już Bałtycka Konferencja „Zarządzanie i organizacja bibliotek”, w tym roku pod hasłem: Elektroniczny wizerunek biblioteki.
Coaching i mentoring. Metody przekazywania specjalistycznej wiedzy zawodowej w sektorze usług informacyjnych
(Polskie Towarzystwo Informacji Naukowej, 2008)
Artykuł przedstawia dwie metody zarządzania wiedzą w organizacji: coaching i mentoring. Ilustruje genezę ich powstania, główne cele stosowania, zasady funkcjonowania, etapy wdrażania obu metod oraz możliwości i walory ich ...
Samoocena pracowników biblioteki metodą podnoszenia jakości współpracy z otoczeniem
(Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2006)
Według potocznie stosowanej definicji samoocena to „system ustosunkowań do samego siebie, szczególnie do własnych możliwości, a także do innych elementów własnego charakteru”. Natomiast samoocena w pracy ma za zadanie ...
Applying Management Techniques in Polish Libraries
(Biblioteka Narodowa, 2007)
W artykule opisano wpływ wykorzystania metod i technik zarządzania na skuteczność funkcjonowania bibliotek. Przedstawiono grupę metod, które mogą być stosowane w pracy bibliotek oraz kryteria, jakimi powinna kierować się ...