Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 69
Metodologia badań psychologicznych prowadzonych w przestrzeni Internetu
(Instytut Filozofii UAM, 2015)
Legitymacje dziennikarza obywatelskiego - zagadnienia prawne i praktyczne
(2011)
Redakcje po kilku latach konkurowania z dziennikarstwem oddolnym rozpoczęły proces dialogu, a następnie asymilacji aktywnych czytelników, którzy chcieli stać się autorami informacji. Po pierwszym okresie kopiowania wiadomości ...
World Internet Project. Poland 2010
(Agora S.A. & TP Group, 2010)
This 2010 report provides a richly detailed and reliable account of who uses the Internet in Poland, who does not, and what difference it makes for everyday life and work. It is based on high-quality data – face-to-face ...
Technika moderacji zachowań użytkowników serwisu internetowego gazety lokalnej
(Wydawnictwo Naukowe Scriptorium, 2011)
Autor omawia sposoby i efekty moderacji zachowań – zarówno w przestrzeni Internetu, jak i w przestrzeni rzeczywistej – użytkowników serwisu internetowego na przykładzie tygodnika lokalnego „MM Moje Miasto Szczecin” i strony ...
Pornografia komputerowa - problem moralny
(Wydawnictwo UKSW w Warszawie, 2003)
Internet PR w komunikacji kryzysowej
(Marketing w Praktyce, 2009-01)
Media relations w erze social media
(Wydawnictwo Naukowe SCRIPTORIUM Poznań-Opole, 2011)
POSTMODERN VIEW OF THE NATURE OF THE INTERNET AS A SOURCE OF INFORMATION
(MAGNANIMITAS, 2013)
Above all, the Internet is perceived as a consequence of information tools development. Its image, however, is also a result of socio-economic changes that are of greatest importance when it comes to behaviour represented ...
Diagnoza Internetu 2009
(Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2009)
Diagnoza Internetu 2009 jest jednym z pierwszych projektów koncentrujących się wyłącznie na osobach, które intensywnie korzystają z internetu w Polsce. Specyfiką tego badania jest również niezwykle silny nacisk na determinanty ...
Kult amatora A.D. 2014?
(Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, 2014-03)
Co badaczom opinii i zachowań konsumenckich może przynieść lektura "Kultu amatora" Andrew Keena po ośmiu latach od jego wydania?