Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMakuch, Marta
dc.date.accessioned2016-04-08T06:26:12Z
dc.date.available2016-04-08T06:26:12Z
dc.date.issued2016-04-07
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/9269
dc.description.abstractNiniejsza praca magisterska jest analizą wydarzeń związanych z protestem wobec pochowania Czesława Miłosza na krakowskiej Skałce w odniesieniu do faz dramatu społecznego Victora Turnera. Na początku pracy przytoczono inne, kontrowersyjne pochówki sławnych Polaków. W kolejnej części – skandal dotyczący pogrzebu Miłosza przeanalizowano pod kątem teorii Victora Turnera o dramatach społecznych i ich powtarzalności. W pracy omówiono także zasady funkcjonowania „mowy nienawiści” oraz języka propagandy, jako mechanizmy spajające grupę. Opisane są także podobieństwa i różnice pomiędzy omawianym pogrzebem a wydarzeniami związanymi z tragedią smoleńską z 2010 roku. Analiza w pracy oparta jest głównie na teorii Victora Turnera oraz codziennych relacjach mediów, komentujących opisywane wydarzenia.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectSkałkapl_PL
dc.subjectzwolennicypl_PL
dc.subjectprzeciwnicypl_PL
dc.subjectMiłoszpl_PL
dc.subjectdramat społecznypl_PL
dc.titlePogrzeb Czesława Miłosza w 2004 roku jako dramat społecznypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesispl_PL
dc.contributor.organizationInstytut Kultury Polskiejpl_PL
dc.description.epersonAleksander Kmak
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska