Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2013-04-29T08:46:39Z
dc.date.available2013-04-29T08:46:39Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationA. Kozłowska, Bohater w reklamie telewizyjnej-raport badawczy, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012pl
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1600
dc.description.abstractGłówny przedmiot badawczy projektu badawczego stanowiła reklama telewizyjna analizowana pod kątem pojawiających się w niej bohaterów reklamowych. Projekt badawczy pt.„Bohater w reklamie telewizyjnej” wychodzi z założenia o konieczności przyporządkowania badanym wizerunkom określonych cech, właściwości i wzorów zachowań, które opierają się na pewnych przyjętych społecznie schematach rozpoznawania określonego rodzaju bohatera reklamowego.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWyższa Szkoła Promocjipl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectreklamapl
dc.subjecttelewizjapl
dc.subjectbohaterpl
dc.subjectreklama telewizyjnapl
dc.titleBohater w reklamie telewizyjnej - raport badawczypl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportpl
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Promocjipl
dc.description.epersonAnna Kozłowska


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.