Show simple item record

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2013-04-29T08:46:39Z
dc.date.available2013-04-29T08:46:39Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationA. Kozłowska, Bohater w reklamie telewizyjnej-raport badawczy, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012pl
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1600
dc.description.abstractGłówny przedmiot badawczy projektu badawczego stanowiła reklama telewizyjna analizowana pod kątem pojawiających się w niej bohaterów reklamowych. Projekt badawczy pt.„Bohater w reklamie telewizyjnej” wychodzi z założenia o konieczności przyporządkowania badanym wizerunkom określonych cech, właściwości i wzorów zachowań, które opierają się na pewnych przyjętych społecznie schematach rozpoznawania określonego rodzaju bohatera reklamowego.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWyższa Szkoła Promocjipl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectreklamapl
dc.subjecttelewizjapl
dc.subjectbohaterpl
dc.subjectreklama telewizyjnapl
dc.titleBohater w reklamie telewizyjnej - raport badawczypl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportpl
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Promocjipl
dc.description.epersonAnna Kozłowska


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.