Show simple item record

dc.contributor.authorAdamik-Szysiak, Małgorzata
dc.date.accessioned2020-12-07T13:34:52Z
dc.date.available2020-12-07T13:34:52Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationAdamik-Szysiak, M. (2018). Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych. Lublin: Wydawnictwo Uniwerystetu Marii Curie-Skłodowskiejpl
dc.identifier.isbn978-83-227-9119-6
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/19186
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwerystetu Marii Curie-Skłodowskiejpl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectmedia społecznościowepl
dc.subjectkamapania wyborczapl
dc.subjectstrategie komunikowania wyborczegopl
dc.titleStrategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowychpl
dc.typebookpl
dc.contributor.organizationUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lubliniepl


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.