Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorAdamik-Szysiak, Małgorzata
dc.date.accessioned2020-12-07T13:34:52Z
dc.date.available2020-12-07T13:34:52Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationAdamik-Szysiak, M. (2018). Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych. Lublin: Wydawnictwo Uniwerystetu Marii Curie-Skłodowskiejpl
dc.identifier.isbn978-83-227-9119-6
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/19186
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwerystetu Marii Curie-Skłodowskiejpl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectmedia społecznościowepl
dc.subjectkamapania wyborczapl
dc.subjectstrategie komunikowania wyborczegopl
dc.titleStrategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowychpl
dc.typebookpl
dc.contributor.organizationUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lubliniepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.