Komunikacje w rozmowie 1
Abstract
Książka jest zbiorem artykułów z cyklicznych spotkań Komunikacje w rozmowie. Wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz. „Komunikacje w rozmowie” obejmują szeroki zakres zainteresowań z zakresu Projektowania Komunikacji, Designu i Reklamy.
Collections
- Książki / Books [2514]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Wpływ barwy i etykiety opakowań na postrzeganie produktu – wyniki badań empirycznych
Wszołek, Mariusz; Moszczyński, Krzysztof (Wydawnictwo LIBRON, 2017)W celu zbadania wpływu barwy i etykiety na wizerunek opakowań – na cyfrowe fotomanipulacje szklanych butelek (brązowa, przezroczysta i zielona) z etykietami marek piwa Żywiec oraz James Boag’s – przedstawiono po jednej ... -
Od inżyniera do designera – operacjonalizacja przestrzeni pracy projektowej
Wszołek, Mariusz (Wydawnictwo LIBRON, 2012)Niech ten artykuł pozostanie wstępem do dyskusji nad pracą projektową, w której chodzi o podjęcie i zrealizowanie powierzonego zadania, niezależnie od tego, czy mówimy o przemyśle kreatywnym (ang. creative indu- ... -
O dwóch dyskursach mówienia o reklamie
Wszołek, Mariusz (Wydawnictwo LIBRON, 2016)W niniejszym artykule omawiam dwa zasadniczo różne podejścia do procesu projektowego w ramach działalności reklamowej reprezentowane przez Davida Ogilvy'ego i George'a Loisa. Przytoczone w artykule przykłady przyjmuję jako ...